Перейти к содержанию

Гороскоп духовного лидера


Рекомендуемые сообщения

Ладно, я еще по событиям сегодня пройдусь, но уже очевидно, что навамша у вас неправильная, даже если Лагна - ок.

Навамша Карка попробуйте. Потому что Навамша Вришчика совсем не говорит о саньяси

АК выходит Чандра, и это уже больше похоже на правду, ибо АК Раху все-таки дает реальных духовных личностей, а не фиктивных.

Амк Раху - раджа самбандха йога карака, говорит об очень влиятельных связях, успех, благодаря влиятельным личностям.

А вообще, за такие гороскопы и проклинательную мантру можно в лоб получить, если чел реально так могущественен и реально так тамосатвичен))))))))))))

Мне не даёт покоя АК в 8-м доме в таком варианте гороскопа этой личности - это ведь получается самая важная сфера жизненных интересов рождённого, это та сфера которая не будет давать ему покоя всю его жизнь и постоянно притягивать к себе его внимание. А не сдвинуть ли нам сетку домов и переместить Ак в 9-й дом, ведь это духовный гуру инициирующий учеников и занятый строительством храмов и проповеднических центров, проповедью и т.д.???

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Мне не даёт покоя АК в 8-м доме в таком варианте гороскопа этой личности - это ведь получается самая важная сфера жизненных интересов рождённого, это та сфера которая не будет давать ему покоя всю его жизнь и постоянно притягивать к себе его внимание. А не сдвинуть ли нам сетку домов и переместить Ак в 9-й дом, ведь это духовный гуру инициирующий учеников и занятый строительством храмов и проповеднических центров, проповедью и т.д.???

Ак - это прежде всего глубинная мотивация. ТАк что если человек действительно такой, каким его описала экстрасенс, Чандра, вполне может занимаеться отмыванием чужих средств (благотворительные фонды, просто заглядение, как подходит) + очень неравнодушна к пиару (вы посмотрите, какой шикарный сайт у объекта, с фотками на фоне всех благотворительных проектов) и соврать ей, легче, чем плюнуть.

Можно было бы сказать что-то другое, если бы объект занимался тантрической наукой, или астрологией или чем-то подобным, но этого нет, значит Чандра пошла сильно в другую сторону "темную" 8-й бхавы. Короче - это называется, мутная вода. Очень мутная.

Ну Чандре вообще не сладко в 8-й бхаве, Плюс папакартарийога.

Хотя я эту йогу еще до конца не понимаю, но кажется, она не дает реализовать "хорошие" наклонности грахи. В данном случае Чандра, как АК, должна заниматься заботой о ближних. А получается какое-то извращение.

А то, что человек слывет строителем храмов - это все к АЛ. О чем уже писалось. Но оно же АЛ должно указывать на то, что люди, в принципе, должы быть в курсе, что объект не бедствует. Вот это я и не пойму, может и вкурсе люди, просто я лично с этой традицией религиозной и ее окружением и инсайтом не знакома, это уже виднее Наруне.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

  • 7 месяцев спустя...

 Предлагаю вниманию читателей - гороскоп ещё одного духовного лидера и Ачарйи -  Бхагаван Сваминарайан 

maharaj.jpg

Thus He incarnated as Ghanshyam on 2nd April 1781 (Chaitra Sud 9, Samvat 1837), in the rustic village of Chhapaiya, in northern India, to a Sarvaria brahmin pundit named Hariprasad Pande. He was the second of three sons; Rampratap, the elder brother and Ichharam, the younger. His mother, Premvati was lovingly known as Bhaktimata, and father Hariprasad as Dharmadev.

When Ghanshyam was three months old, a sage astrologer named Markandeya, studied His zodiac signs. He then revealed to Dharmadev,

"Since He is born in the Kark Rashi (sign of Cancer in the zodiac), His name will be Hari. His dark complexion will also confer the name Krishna and Ghanshyam. He has the virtues of tapas (austerity), detachment, yoga, Dharma, leadership, truth and vivek (power of discrimination). Therefore people will also call Him Neelkanth.

"He will establish Dharma on earth and remove pain and misery from people. He will be famed all over the land. He will also induce people with samadhi (a state of spiritual trance). He will lead people to the path of God."

About this time, Dharmadev decided to test Ghanshyam's innate instincts. He placed a gold coin, a scripture, and a sword on the floor. On all fours, Ghanshyam toddled towards these objects; trying to lift the scripture, avoiding the other two. Dharmadev jubilantly lifted and hugged Him, deducing that He would surely attain scriptural learning.

Ghanshyam's first encounter of animal slaughter for food occurred during His stay in Chhapaiya.

In a town named Ballampaddhari near Chhapaiya, the state king had recently camped with his army. Two of the soldiers were Dharmadeva's relatives. Therefore Dharmadev decided to visit them with Rampratap and Ghanshyam. When they reached the encampment, they heard goats causing a commotion in one of the tents. Dharmadev peeped inside. Horrified at what he saw, he quickly turned back. But Ghanshyam, observing Dharmadev's ashen face, also walked up to the tent in curiosity. He saw the king supervising the slaughter of the goats for food.

Ghanshyam walked away in pain. He then induced all the elephants and horses of the army to break tether and stampede towards the tent. The king bolted out first, and heard a mysterious and authoritative voice, which commanded him to beg forgivance for the killing, from the Lord who was standing in the form of a little boy nearby. The king saw Ghanshyam with Dharmadev and Rampratap. He bowed at Ghanshyam's feet, begging for reprieve from the maddened elephants. Ghanshyam not only made him promise to renounce animal slaughter but to propagate Ahimsa (non-injury in mind, action and speech for all living creatures) in his kingdom as well. The excited elephants and horses calmed down instantly, returning to their tethers.

On another occasion, Ghanshyam revived a basketful of dead fish in a lake. He then instructed the surprised fisherman not to commit such sin by changing his means of livelihood.

Having lived in Chhapaiya for a few years, the family moved to nearby Ayodhya, when Ghanshyam was five, to escape harassment from evil people.

With a marked inclination for devotion and a remarkable disinterest towards material pursuits, Ghanshyam loved to visit mandirs every morning and evening. After darshan (sight) of the murtis (icons), He would listen to the narration of divine episodes from the Ramayana, for this ancient sacred city is revered as the birthplace of Lord Rama.

Ghanshyam's divine disposition often startled but pleased the family. Engrossed in katha (scriptural exegesis) once, He forgot to return home. Rampratap, His elder brother searched for Him in the city's mandirs. On seeing Ghanshyam in one, he asked Him to return home with him. The katha nearly over, Ghanshyam suggested that Rampratap, in the meantime, have darshan in the neighbouring mandir while He Himself sat through to the end of the katha. Arriving at the nearest mandir, Rampratap, to his astonishment, saw Ghanshyam there as well. He then dashed from one mandir to the next. He saw his younger brother in each one!

Other miracles included: walking on water across a lake, and defeating adult wrestlers in contests.

At the age of eight He commenced Sanskrit studies under Dharmadev after being invested with the yagnopavit rite. By the age of ten, the child prodigy had mastered the Vedic scriptures.

Around this period, He accompanied Dharmadev, who was to chair a scholarly debate in Benares - the renowned centre of knowledge (Jnan) in India. When a tie arose, Ghanshyam, with Dharmadev's permission, gave a brilliant exposition, convincing the scholars of the soundness of the Vishishtadvait philosophy (qualified non-dualism).

http://www.swaminara...biography/1.htm

Swaminarayan

Bhagwan Swaminarayan.jhd

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

ГК Гуру 1 Анурадха аспектирует из лагны ДК Чандру в 9 в 4 Пунарвасу=Духовный Лидер. АК Шанайшчара 4 Джйештха в лагне теряет свои качества негативные. ПК ШукраАчарья 1 Уттарабхадрапада 5 бхава тут же АмК Буддха Меркурий 3 Ревати и БК Сурья в 2 Ревати. МК Раху в 6 бхава в 1 Бхарани=Слава Богатство. 3 Свати Кету в 12 бхава=мокша. Место Время Обстоятельства+ Провиденья сила= Его Светлость Свами Нараяна.

Раджа,Раджа-йоги, Раджа-Самбандхи, Сарасвати,Кедара, ГЛ Йогада пять. Кахала, Мриданга, Паривраджа. И несколько проблем для энтузиазма.

Навамша-Раджа и много Раджа самбандх, Вайрагья, Маха-йогада уже больше силы позитивные и знак светой жизни.

Больше "мозги вправлял" наставляя на путь истины вишиштадвайта собственной личностью дав яркий пример мудрости да любви духовно божественной. Мантри МахаРаджа Гуру АчарьяДева.

Прими самонадеянного глупца взирающего пытливое участие, приятие Величия Милости Любви Ясномудрия. Джая Джаганнатха Свами наяна патха гами бхава ту ми?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйте новый аккаунт в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    • Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу
×
×
  • Создать...